Tazeannebaba inşallah istediğin gibi olur bende öyle düşünüyodum ilk doğumumda ama maalesef kaynanam eşimden ve benden konuşmadığı halde müdahale etti düğün yaparız yaptırması kar demiş tabi eltim duyurmuş yaptıracağımızı Allah onuda bildiği gibi yapsın oğlum 16 aylık oldu biz daha sünnet yapcaz ikincim de oğlan oldu neyseki geçen eşimle tartışırken baya sesimi yükseltip sen istesende istemesende doğum yaptıktan sonra gidicem gün alcam ikisinide kestiricem sizde göreceksiniz dedim tabi kaynanamda duymuş yaptirmasin sabretsin demiş bende sabretmiycem dedim canınız isterse dedim yaptırdıktan sonra mevlüt mu okutursun düğün mü yaparsın ne yaparsan yap dedim
Ayyy kusura bakma çok dolu olduğum bı konuydu görünce yazmak istedim hakkını helal et