Pdrcianne 71_71 bende re genesisi yutamıyodum imom sanki daha küçük geldi zorlanmadım yani re genesis boğazıma takılıyodu
Ryhnylmz 71_71 yok balık yiyemiyorum kendimi bildim bileli ama doktora da hiç söylemedm kan testlerime baktı en son gittiğimde bi şey de vermedi
Pdrcianne 71_71 bende re genesisi yutamıyodum imom sanki daha küçük geldi zorlanmadım yani re genesis boğazıma takılıyodu
Tazeannebaba 71_71 canım bende kullanıyorum omge3 ama benim ki imom adı isterse onu kullan o daha iyi mide bulantısı yapmaz
71_71 Tazeannebaba Onu da geçen sene kullanmıştım tüp bebek tedavisinde oni6da yutamamistim canım malesef
Aysgl_trl_trn Bana da dün vifolic başlattı. İçinde balık yağı folik asit demir ve Bi kaç vitamin takviyesi var. Rahatsız edici Bi kokusu da yok. Balık zaten severek yiyorum çok şükür. Ekstra takviye olacak benim için
Hamileanneler_25 71_71 pregnom omega 3 kullanıyorum kırmızı kapsül şeklinde onunda biraz kokusu var direk bekletmeden içince bisey olmuyor