Didemxy Gamzefatma suAn 38+4 o zamanlar 7 aylık falandım yapmadılar hiç bisey Doğum sonrası yaptiricam nasipse
Sahika3 Gamzefatma dolgu da kanal tedavisi de yaptırıyorum şu an hem de kaç dişime birden😖 bir sıkıntı olmaz röntgen çekmezlerse, üstelik ben daha 16 haftalığım sizin daha risksizdir
Mavilianne Gamzefatma iltihap geçince ağrımaz canım benim çok şükür 8 hafta oldu doğumu bekliyorum ağrım yok. Doğumdan bir süre sonra gidip baktırıcam
Didemxy Cansunisa bana yapmadılar ya röntgen çekmem lazım tehlikeli dediler kanal tedavisi yapmadılar hala cekiyorum dişimden canim