Gamzefatma 2. Trimester dönemin de müdehale ediyorlar dolgu yaptırmıştım. Fakat 3. Trimester de tekrar bir ağrım oldu çok şiddetli müdehale etmediler. 31. Haftamdayım. Doktordan imzalı kağıt aldım yine de müdehale edemeyiz dediler. Antibiyotik kullandım suan 39 haftalık olduk çok şükür bir daha ağrım olmadı. Ama belirteyim 10 gün arayla 2 antibiyotik kullandım yeterli gelmediği için.