Ceydasinanservan geçen senelerde televizyonda gündeme gelen bebek kaçırılma olaylarının bu hastanede olduğunu duymuştum, annemde 99 senesinde beni bu hastanede doğurmuş deprem zamanı olduğu için mi doktor ihmali mi bilinmez kolumdan tutup çektikleri için kolumda kas ve sinir zedelenmesi var, şekil bozukluğu da kendini biraz belli ediyor 20 sene geçmiş kimseyi suçlayamam ama şahsen hastanede kalmasa ben orada doğurmam