Gonulklky bu konu da ben çok feci durumdayım 😂😂 evet erkek hissediyorum ama kesin erkek alış verişe başlayabilirsin demiyorlar. 9. Haftadan başladılar 13. Haftaya kadar kız dediler. 14 ve 15te kız değil bu bebek dediler. Dün biraz ağrım vardı acile gittim orda da başka bir doktor bacağının arasında kordon var işleri karıştırıyor ama erkek bebek gibi dedi 😂😂 şimdi ben bu gibi gibiden yola çıkarak alış verişe başlamalı mıyım 😅