Brcmrtx merhaba bende aynı sorunu yaşadım 10. Haftadaki kan testimde toksoplazma çıktı 12. Haftamda da aviditem düşük çıktı yani hamileyken kapmışım. Bende çok üzüldüm çok ağladım gözümün yaşı hiç dinmedi doktorlar çok korkuttu 2 tanesi hariç iyiki onlara güvenmişim antibiyoyiğe başladım ve 17. Haftada amniyosentez yaptırdım sonuç temiz çıktı şükürler olsun. Sende korkma bişey yoktur amniyosentez yaptır için rahat etmesi için çok geçmiş olsun 🙏