CansuDRY asyaa15 Kızımda 5 haftalıkken başkamıştım. Oğluma denk gelmedi ayva zamanı. Ancak yeni yeni.😊
Ssraa Ben yemiştim bol bol. Oğlumun belinde 2 sırtında 2 1 tane yanağında var 😂 ayvaya bağlamıyorum aslında ama :)
Ebru0156 asyaa15 bende yiyecegim insallah da 24+4 olduk gec mi kaldik ne :) gamzeli bebeklere bayilirim insallah ayvaya baglamiyorum ama insallah gamzeli bir kizim olur:)
Elifylcnlr Gebeliğin ilk bir kaç ayında çok yedim mide bulantısına iyi geliyor diye bakalım gamzeli olacak mı 😊
Anm asyaa15 bende bebek güzel oluyor diye duymushdum ilk oglumda cok yedim😄 şimdide canm çekti😂 bi gidip alaym🤣
Noktisveannesi Anm asyaa15 armut yiyebilirsiniz bol bol doğal folik asit kaynağı. Sindirim yavaşlıyor ya kabızlığı önlemek İcin;incir, kuru kayısı,kuru üzüm de ara ögün tatlı gibi olur kan yapıcı diyorlar aynı zamanda🙌