Smyye0303 Bebeğiniz kaç kg boyu haftası önde yada geride giden varmı acaba merak ettim bide kaç kilo aldınız 😊
Zuhal_19 Smyye0303 sağlıklı olsunlar kız yeterli 😇 boyu kafası önde kilo demediler en son artık haftaya kiloyu da öğrenirim 🤓
Sahreyldrm Smyye0303 en son 26dayken 1050 gramdı şimdi 31. Haftadayim randevum haftaya ne kadar oldu merak ediyorum açıkçası 😊💕 ben de kilo almadım derken son zamanlarda hızlı bı şekilde aldım şuan 10 kilo almış durumdayım sizinki nasıl
_Kubraa53 Smyye0303 Suanlık hic bilmyrm. En son 26 Haftalıkken 950gr dı. Herşey de yolundaydı cok şükür. Suan kaç kilo oldu paşam bende merak ediyorum. Haftaya öğrencez inşallah ☺️ Bu arada 30 haftalığım 10 kilo aldım 💃🏻😂🤦🏻♀️
Meryemkrms Smyye0303 merhaba ben şuan 30+3 hamileyim.29 haftalıkken 1520 gramdı.Bende 7 kilo aldım.Artık bundan sonra inşaallah fazla almam🙈🙈😊😊
Smyye0303 Zuhal_19 tabi canım orası öyle benimki muhabbet olsun nasıllar merak ettim bebişlerimizi 😍 😂
Alisalpa Sahreyldrm canım bende 31+5 haftalık hamileyim. Bebeğim 1900 gr dün kontrolden geldim. Bende 5 ve 6 kilo civarı aldım☺️🤰🏼
YagmurErgun @Smyye0303 29 haftalıkken kilosu 1.300 boyuda 35 di 🥰 bende 10 kilo aldım alırım bı masallahını 😅😅
Sahreyldrm Alisalpa ay maşallah sen iyisin yine 😊 ben son zamanlarda çok aldım 😐 hepsi geçer inşallah demekki bebiş kilosu o civarlarda oluyor peki kontrollerin sıklaştı mı
Smyye0303 _Kubraa53 Aydan aya mı gidiyorsunuz ben çatlardım 3 haftada görünüyorum 😂 kilo alımı genelde aynı hepimizin kuzum🥰😊
Alisalpa Sahreyldrm yok hayır doktorum 4 hafta sonra çağırdı tekrardan. Tabi ne olur ne olmaz uyarılarını da yaptı. Acil bir durum olduğunda hemen geliyorsun. Bebeğin hareketlerini hep takip et dedi.🤗
Sahreyldrm Alisalpa sıklaşması gerek aslında o haftadan sonra ama 😐 demekki sıkıntın yok kuzum çok şükür 🙇 benim ilki erken doğum olduğu için bunda da o risk var malesef inşallah vaktinde gelir de
Hilaltgt Bende 29 haftalığım şimdi doktordan çıktım bebeğim kız 1300 gram boyu 5.37 herşey yolunda dedi normal doğum istiyorsan kilo vermem gerektiğini söyledi 60 la hamile kaldım şuan da 70 kiloyum daha fazla almamam gerektiğini söyledi bol yürüyüş önerdi 1 ay sonra tekrar kontrolüm var
Smyye0303 Hilaltgt fazla da almamışsın aslında kilo ama dikkat et tabi canım gayet iyi kız mı olacak bebiş😊
Hurit Hilaltgt boyun kaç canım bende 10 kilo almıştım doktorum kilo hakkında bişey demedi ama daha fazla almamaya dikkat etmekte fayda var demek 😔
Smyye0303 Teachermomma de maşallah çok iyi kilosu canım üzülme hamilelikten hepsi gidicek yarısından çoğu yani Doğumda 5 kilo kaybın olcak nerdeyse