Ayse1608 Ben de Ahmet Bey’in doğum yaptırmasını isterdim ama sadece sezaryen yapabildiği için mecburen Cihanpol’e gittim. Devlet hastanesinde doğum yapmak istemedim. İkinci doğumumdu ve normal oldu. Şartlar onu gerektirdi. Ahmet Bey’den çok memnundum. Zaten onun vesilesiyle ikinci çocuğuma hamile kalabildim. Kendisine bir şey sorsam hala cevap verir sağ olsun.