Lindam Ben geçen yıl Kemal Bey'e rahim filmi için gitmiştim. İlgisini beğendim. Şimdi 25 haftalık hamileyim. Yaz tatilinden döneli bir ay oldu ve ilk defa Kemal Bey'e gitmeyi düşünüyorum. Çok yoğun olduğunu duydum. Muayenelerde sıkıntı oluyor mu? Normal doğumda yanımızda olacak mı? Bunları merak ediyorum. Uzun yazdım, kusura bakma. Teşekkür ederim.😊