sise ozgeustun bunu ben de merak ettim şimdi. Çalışabilir raporu almaya gittiğimiz gün için rapor almak zorunda olucaz.
Ozge3747 Cemre12 34 te ayrılırsanız 32 den itibaren 2 hafta çalıştığınız için sadece 2 hafta aktarılır. 37 den sonraki 3 hafta aktarılmıyor zaten, 37 den sonra çalışamazsınız mecburen ayrılmak zorunda olduğunuz için son 3 hafta aktarılmaz
Cemre12 Ozge3747 37 de ayrıldık diyelim kaç hafta kalıyor Doğum sonrasına 16 haftanın tamamı mı 13 hafta mı onu anlamadım
Ozge3747 Cemre12 37 de ayrılırsanız önceki 5 hafta aktarılır Doğum sonrası toplam 13 hafta izniniz olur... 37 den sonraki 3 hafta hiçbir şekilde aktarılmıyor zaten