Ecmaks 1 hafta daha bekle 32+0 da git. Söyle ben 34. Haftada izne ayrılmak istiyorum de. Onlar sana 32 den 34 e kadar çalışabilir raporu verir. 34 ten sonra da izne ayrılmış olursun. Bu rapor yeterli dediler bir daha gelipte çalışamaz rapor almana gerek yok dediler. Çünkü o rapor zaten 34 ten sonra çalışamaz anlamına geliyor. Ben kurumuma teslim ettim bir sorun olmadı. Memurum. Özelde de sıkıntı olacağını sanmam.