Brnsl canm memleketimizden uzaktayız TEK’im ve artık ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum çok zor geçiyor ve bebişin gelişimi 2 hafta önde erken gelmezse zorunlu sezeryan olacağım çocuğuma kendim bakacağım destekçim de yok bu yüzden normal dogum olması icin bunları önerdiler yne zamanını seklini rabbim bilir hayrlsı olsun tek temennim bebeğimin sağlığı