glsndnz benim doktorumda hurma , adaçayı ,yüryuyus ve squat onerdi.hatta adacayini nette bazi yerlerde zararli diye okudugumu soyledim, ben butun gebelerime 37.haftadan itibaren oneriyorum , hicbirinde sıkıntı olmadı , kasılmaları tetikliyor doğumu başlatıyor dedi