Ecekazan11 Ceyda51 evet bn kullandim 34+3 te sancılarım başladı ciğer geliştirici vuruldum 36+3 te tekrar sancılarım başladı malesef bebeğimde gelişim geriliği var 33 haftayla uyumlu doğum yaptım şuan kuvezde solunum sıkıntısı çekiyor