R_abia bende muayenede kontrol etti rahim ağzını herhangi bi kisalma yoktu alttan da muayenede aciklik yoktu hatta o zaman sordum sancim yok ama kasilmam cok fazla diye oda sanci onemli kasilmalar olabilir dedi ama kisiden kisiye degisiyordur belkide ben gunde 10 degil belki 100 kere kasiliyorumdur 🤷♀️ Ama sancisiz acilman olmaz diyor bakalim rabbim evlatlarimizi korusun saglikla kucagimiza almayi nasip etsin doktorlara emanetiz suan napalim 🙇♀️