Elif_kocaturk Gunesinponcikannesi aldım evde var bana kalsa her sabah yaparım da negatif görmekten yoruldum 😁 5 gün kala yapmıştım ods negatifti 3 gün geçti yaptım yine negatif testler mi bozuk anlamadım gerçi farklı markalar 7.gün dolsa bari biran önce daha da çıkmazsa vay anasını der doktora giderim 😂
Gunesinponcikannesi Elif_kocaturk 😄😄😄 demek ki kişiden kişiye değişiyor bu kesin sonuç için direk hastaneye git en iyisi o testlere ben çok güvenmiyorum 😒
CCigdem CCigdem Arkadaşlar bugün doktora gittim tekrar kan testi yapıldı iki gün önce 81 olan beta bugün 204 cıktı güzel yorum ve dilekleriniz için teşekkür ederim hamileyimm🙈😇🤲
CCigdem Gunesinponcikannesi Gulcangzl16 bence normal biraz daha bekle goruceksin bak daha da artıcak insallah
Elif_kocaturk Gunesinponcikannesi pazartesi vermeyi düşünüyorum kuzum ama bi arkadaşta 8 gün gecikmeye rağmen ne kansa ne idrarda çıkmayıp 15.günde öğrendiğini söyledi kafam karıştı aşırı göğüs hassasiyetim var sizliyo resmen cok fena bugün 5.gün
Gunesinponcikannesi Elif_kocaturk ben kendimi düşünüyorum şimdi ilk günlerde ki belirtilerimi adette ki sızlama gibi değildi özellikle baş kısımları aşırı derece de dokunamayacağım kadar acıyordu karnıma sık sık adet sancısı gibi sancı giriyor geçiyordu bide bende pis pis mide bulantısı olmuştu herkes çok erken olmaz falan diyor ama doktora sordum olabilir kişiden kişiye değişir o dedi
Elif_kocaturk Gunesinponcikannesi benimde aynı sadede bulantı yok işte hayırlısıyla inşallah vardır sonuçtan haberdar ederim 😊🤲
HappyMary CCigdem benim de son adet tarihi 25 ağustos ama beta hgc değeri geçen pazar günü baktırdım en son 2.862 ye çıktı ilk kez de 23 eylülde kan verdim o zaman da 184 çıkmıştı.. tekrar yaptır istersen canım, her geçen gün baya baya yükselmesi lazım
CCigdem HappyMary bilgi için teşekkür ederim canım doktoruma gittim kanntestimi o istedi hatt 150 civarı çıkarsa iyi gidiyo derim dedi 204 çıkınca salı günü kontrole çağırdı ultrasonla bakılacak geç dollenme dedi 1500 2000 falan çıkınca ikiz de olabilir diyolar bilgin olsun 🤗🤗🤗
Gunesinponcikannesi Elif_kocaturk bende dua edeceğim 😇 Allahım hayırlısını nasip eylesin hepimize bekliyorum 😊
CCigdem HappyMary benim esimin babası ikiz olabilirmi diye doktora sorduk doktorumuz da değer ilk başta 1500 2000 lerde çıkarsa ikiz diyebilir dedi 🤭🤭🤭 tabi herkes için geçerli olmaya bilir