CCigdem bendebebek emziriyodum adetim gecikti 4 gün test aldım silik çizgi cikti inanmadım iki gün sonra yine.yaptim yine iki çizgi cikti doktora gittim 7 haftalık gebeydim sen bnece hamilesin sagsalim kucana alırsın hayırlıii olsuun şimdiden sağlıcakla gelsin bebislerimiz💗💗