Ozzy bu form herkese ve herkesin fikrine açık olabilir. Ama saygı çerçevesi içerisinde söyledikçe. Sizin yaptığınız şey ironi gibi, küçümser gibi bu yüzden insanlar tepki gösteriyor.
Abi sevmek zorunda değilsiniz zaten sevmek mecburi değildir. Ama saygı her koşulda mecburidir ve sen yorum yapıyorsan saygı duymayı, buna mecbur olduğunu eğer saygı duymazsan da böyle verilen tepkilere sizene sizene diyemezsin ha desen bile sizene demek yerine azcık banane de tamam insanlar öneri duymak istiyor, veya saygılı bir şekilde fikrinizi. Küçümserseniz öyle bir ismi böyle de tepki verilir.