Burcuhira genelde yakışıklı oluyor hamzalar, benim tanıdıgım sakin yapıdaydı ve çok kibar, naif bir çocuktu.. ben de isimlerin etkisine çok inanıyorum ayrıca ben oğlumun adını mahmud koyduğumda annem dahil herkes kınamıştı beni çocuğa yaZık diyerek ama şuan gurur duyuyorum; hem peygamberimin adını taşıyor ve hem de tabuları yıkıyor oğlum ismiyle.. burda gördüğümüz örümcek hatta at kafalı arkadaşları memnun edecek anlamsız isimler koymaktansa hesabını verebileceğim isimler koymayı tercih ederim