Sghslove hilal_yener 29+6 ilk 3 ay da çok kazınıyordu midem doymuyordum arada bi süre rahat ettim şimdi 2 haftadır yine ne yesem doymuyorum canım hep tatlı istiyor ☺️
rukiye-02 hilal_yener benim de hiç iştahım yok 33+2 bi çorba yesem bile kötü oluyorum ya süt yoğurt filan yemek istiyorum badem fındık hepsinden tiksindim midem bulanıyor görünce bile 😐
1004nese hilal_yener ilk başlarda banada öyle oldu nefes darlığı sanki boğulur gibi oluyrodum şimdi iyiyim şükür 🤩
rukiye-02 hilal_yener beslenemediğim için bebekte sürekli gelişim geriliği çıkıyor aman aman yemek daha iyi canım valla eşim sürekli kızıyor bana yiyorum kusuyorum çok kötü bişey
1004nese hilal_yener vallahi gebelik belirtileri de olur die okumustum. Neden oluyor bende tam olarak bilmiyorum 😊 ama düzelir
Semooshh hilal_yener oo ozaman sen dikkat et kendine yeniyken ben hiç, yiyemiyordm anca anca açıldı onuda tutuyorum 😁