ozlembsr bence yas degil tecrübe önemli yinede siz bilirsiniz ben Bülent hocayada gittim oda iyi ama yine dogursam ulviye hocaya giderim birde ulviye hoca araştırma hastanesinden gelme bir hoca cok fazla vaka görmüştür burda diyorlar ya doktor kilosuna su kadar dedi cocuk su kadar doğdu sabah ne kilo ölçtüyse kilosu o doğdu 🌸