Uvercinka Sevgili anneler, Ankara’da deneyimlediğiniz tecrübe ettiğiniz Doktor tavsiyesi almak istiyorum. Daha önce açtığın başlıkta bir tek Medisis- Ulviye İsmailova tavsiyesi oldu. Başka tavsiye edebileceğiniz hastane-doktor varsa hemen arayıp gitmek istiyorum 😔 Şimdiden çok teşekkürler
SedaveSusam Uvercinka Canım koru ve memorialde çok güzel diyolar ben medicana dç dr ali seven e gidiyorum bende çok memnunum doktorumdan
Kubraseyit00 Uvercinka kesinlikle batikent bilgi hastanesi Oskar öğüten. Muhteşemmm 😍 2. Bebişim yine onla devam ediyoruz 🥰
beyazguvercinim33 Uvercinka a life hospital Alptekin alagöz devlette ise kendi doktorum iyi gayet memnunum fakat doktorum kadın hastalıklarında onkolojiye geçti bende Geçici doktorlara gidiyorum
Uvercinka Ezgib Bu cumartesi medisis e gidip hem paket hakkında ayrıntılı bilgi hem de hastanenin fiziki koşullarına bakacağım. Benim korkum özelde anlaştıktan sonra sezeryana zorlamaları, normal doğum yaptırabilecek özel doktor istiyorum 🙏
Ezgib Uvercinka canim benim suyum geldi ve 12 saat suni sanciyla normal doğum yaptim kendi sancim yoktu ulviye hocam gece 12 ye kadar yanimda oldu destek oldu baska doktor olsa kesinlikle uğraşmazdı doğum yapalı 32 gün oldu hala yazarim ararim sorularima cevap verir ki en başından bana demişti sezeryan sana yok diye ☺️İyiki dediğim doktor 🌸
songul2020doruk koru hastanesi çukurambar prof dr polat dursun hem ilgi hem alaka guleryuz herşeyi açıkça söylemesi hem çalışanları olsun bulabileceğin en iyi doktorlardan birisi yorumlarına bak anlarsın ne demek istediğimi
Uvercinka Ezgib Şuan bu söyleminiz üzerimde okadar etkili oldu ki 🙏 Allah analı babalı büyütsün bebeğinizi, sağlık sıhhat versin bana yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim 🌹🌹🌹
ozlembsr Ezgib canim sen medisisde dogum yaptın galiba memnun kaldınmi ? Bende orayı düşünüyorum cok yorum bulamadim tereddütte kaldim acikcasi
Ezgib ozlembsr evet orda yaptim memnun kaldim hastaneden cok doktorumdan memnun kaldım ama hastanede iyi temiz umarim bozmazlar kendilerini
cansin92 Uvercinka medipark tıp merkezinde Ensar Akdemir.İnanılmaz sakin inanılmaz motive edici bir doktor henüz doğum yapmadım ama sayesinde doğumdan hiç korkmuyorum
Nilay64 Prof dr önder koç , akay lokman hekimle anlaşması var orayı kullanıyor ameliyat doğumda falan anlaşmalı olduğu başka hastaneler de var ama
ozlembsr Ezgib ben bülent hocaya gitmeyi dusunuyodum aslinda ulviye hoca yaşından dolayi braz tecrubesiz geldi ama simdi sizden sonra bilemedim
Nil_19 Uvercinka Dr. Aylin Anıl Arslan ınstagramdan bi göz at istersen tamamen normal Doğum yanlısı bir doktor
Ezgib ozlembsr bence yas degil tecrübe önemli yinede siz bilirsiniz ben Bülent hocayada gittim oda iyi ama yine dogursam ulviye hocaya giderim birde ulviye hoca araştırma hastanesinden gelme bir hoca cok fazla vaka görmüştür burda diyorlar ya doktor kilosuna su kadar dedi cocuk su kadar doğdu sabah ne kilo ölçtüyse kilosu o doğdu 🌸
SedaveSusam Sedaanneoluyor merhaba ben hamile kalmadan 1 sene önce sigorta yaptırdım özel sağlık sigortası 1 sene sonra tekrar aynı sigortayı başlattım 2 kere yaptırdım yani toplamda 2.500 ödedim