Esrabayrakdar https://instagram.com/aklima.tasarm?igshid=rk6dksq9td8a 10lu yaptırdım bide yakı yastığı ama inan fiyatını unuttum 😕 çok güzeldi malı falan bi sor istersen bide çok ilgili her aşamanın resmini atııp onay alıodu
Merve_aras Songul1107 10lu hastane çıkılı takı yastığı çantası hediye ben yıkayıp ütüledim hiç sorun yaşamadım tavsiye ederim😊
ayseee_012 Canım ben de yeğenim için yaptirmistim Instagramda mucize minikler diye bi sayfa. Çok memnun kaldık şimdi de kendi oğlusum için yaptıracağım
Mervespr Sedakrt baskısı net ve kaliteli bir şekilde geldi mi acaba 🤗 fotoğraf ekleme şansınız var mı
_tugce 2016umut daha elime gelmedi hala terzide ama yaptırmayı düşündüğüm örneği paylaşabilirim fotoğraf nasıl paylaslyo bilmiyorum yanlz🤔
Mine35 Canım 5 li hastane çıkışı yaptırdım isme özel 75 liraya kapıda ödeme kargo hepsi içinde çokta memnun kaldım . Geriye giydirmek kaldı. İnstgram adresi minikonsept ☺️ Çok yoğun çalışıyorlar alcaksan 1 ay önceden sipariş ver gelmesi zaten 2 haftayı buluyor