Medine_1992 Aksaanuuur canım o kaydını yaptırıp ileride vurdurman için demiş kesinlikle bir daha danış bak herjes aynı seyi diyor 😘😘 defterini oluştur tabi ama aşı ileri zaman da bu hemşirede ya hiç mi uyarmıyor seni nasıl insanlar var
Ozican Aksaanuuur iyi ki de aranızda anlaşmazlık çıkmış. 9.haftada vurulmuyor ki.Birşey bildiği yok o hemşirenin
Damlamayse_nur Sorunda saçma bisey yok ki valla bende dedim acıyacak mi dedim o da güzel güzel anlattı sağolsun. Sırf laf saymak icin pusuda beklemiş 🤔sen doktorunla görüş illa o kişi yapmak zorunda değil başka hemşireye yaptır. Allah iyilere denk getirsin 🤲🏻❤
Esra_ozturk58 Aksaanuuur 9.hafta çok erken Cnm birdaha sor doktoruna ona göre vurdur cnku bnde 20.haftada vurdurcm
Gsc Aksaanuuur sende kalkıp gittin mi? Bağırıp çağarcsksın ne demek bu senin hakkın! Sağlık bakanlığını ara şikayet et hemen o sağlık ocağını. Ve hekimini hemşireni değiştirme hakkın var hemen değiştir! O aşını olman lazım hemde 2 doz sakın olmamazlık yapma. Ayrıca hamilelikte kaç kez kan aldırıoruz aşı ne ki☺️ Hiç ama hiç acımıyor yapılırken minicik bir iğne ben bugün yaptırdım ilkini🥰 korkma sakın ama ol git hakkını ara
Gsc ekimannesi59 korkan insana böylemi denir cidden maşallah size şu lafı bir hamileye söylemeyin içinizde tutun
Gsc Aksaanuuur eli ağırda olsa acımıcak zaten kolunun üstüne vuruyo ve inan iğne minicik hiç korkma☺️
Yenianne65 Ben olsam rezil etmiştim onu orayı onun basına yıkardım kimse kimseyi çekmek zorunda değil hele bu sağlık çalışanlarına sinir oluyorum
S-Y mnli aşıdan sonra bebek hareketleri azalıyor mu ya? Ben de çarşamba günü yaptırdım ilk doz tetanozumu, yaptırdığımdan beri hissedemiyorum, endişeleniyordum.