Aksaanuuur Evet hanımlar bugün iğne mi vurdurmaya gittim ama hemşirenin aşırı itici davranışlarıyla vurduramadım ve beni resmen kovmaktan beter etti çok sinirlendim ama bu aralar hiç halim yok bir şeyde diyemedim tabi yanına kalmaz ama iğnemi vurulamadım gecikince bişey olurmu
aslimutlu1 Aksaanuuur 3 gün sonra 2. Dozu vurulcam . Bazılaro öyle sacma tipler olabiliyor. Takma kafana . Soeun olmaz gec vurulmanda , cokta geciktirme
Elfsrkn Aksaanuuur birşey olmaz canım kaçıncı haftadasın. 34 e kadar vuruluyor diyebiliyorum. Bende de iğne korkusu var. Yani öyle deyince ne oluyor ki. Allah insanlara güzel ahlak versin. Başka hemşireye vurdur.
Aksaanuuur Ayse08emre iğneden korkuyorum ben elin hafif mi dedim vurunca görürsün dedi surat beş karış insan gibi sordum dedim beğenmiyorsan başkasına vurdur kalk önümden dedi kovdu resmen
ekimannesi59 Aksaanuuur yani siz de hayir agir dese vurdurmayacak miydiniz :) ben olsam bana da elin hafif mi diye sorana baskasi yapsin o zaman derdim yanlış anlamayin ama
Gsc Aksaanuuur sende kalkıp gittin mi? Bağırıp çağarcsksın ne demek bu senin hakkın! Sağlık bakanlığını ara şikayet et hemen o sağlık ocağını. Ve hekimini hemşireni değiştirme hakkın var hemen değiştir! O aşını olman lazım hemde 2 doz sakın olmamazlık yapma. Ayrıca hamilelikte kaç kez kan aldırıoruz aşı ne ki☺️ Hiç ama hiç acımıyor yapılırken minicik bir iğne ben bugün yaptırdım ilkini🥰 korkma sakın ama ol git hakkını ara
Gsc ekimannesi59 korkan insana böylemi denir cidden maşallah size şu lafı bir hamileye söylemeyin içinizde tutun
ekimannesi59 Aksaanuuur elinin agir oldugunu biliyorsaniz caniniz da kiymetli ise baska yere yaptirin o zaman :) bos yere caninizi sıkmaya degmez
Gsc Aksaanuuur eli ağırda olsa acımıcak zaten kolunun üstüne vuruyo ve inan iğne minicik hiç korkma☺️
Medine_1992 Aksaanuuur canım 9 haftada vuruluyor mu iğne doktor bana 20 den sonra dedi ilk defa bu kadar erken duydum kim dedi sana bu haftada vurul diye 🙄
mnli Aksaanuuur 9. Hafta zaten çok erken bu aşı için eğer bebekte sorun yoksa 17-18-19’da vurulabilir ama bütün doktorlar 20 yi beklemeyi öneriyor bebek hareketlerini biraz anlayabilin diye çünkü aşıdan sonra azalma olabiliyor takip edebilmeniz lazım
Elfsrkn ekimannesi59 başka bir yer yapmıyor ki maalesef. Ben hastanede yaptırmak istedim kayıtlı sağlık ocağından başka yer yapmıyor dediler.
Aksaanuuur Medine_1992 doktorum söyledi aile hekimliğine git gebelik defterini yapsınlar tatanoz vurulcaksın dedi
Sghslove Aksaanuuur başka hemşire yok muydu ondan isteseydin canım o şekilde seni kovamaz. Korkan hastalar olabilir belki panik atak olanlar olabilir. Sağlık işi sabır işi. Doktorunla konuşsaydın hemşireniz beni kovdu deseydin belki yardımcı olurdu. Sen yine de aksatma aşını. ben bu konuda çok şanslıyım ebe hemşirem çok tatlı ara sıra ziyaretine gidiyorum bebeğimin kalbini dinliyoruz eli de çok hafif.
Medine_1992 Aksaanuuur canım o kaydını yaptırıp ileride vurdurman için demiş kesinlikle bir daha danış bak herjes aynı seyi diyor 😘😘 defterini oluştur tabi ama aşı ileri zaman da bu hemşirede ya hiç mi uyarmıyor seni nasıl insanlar var
Ozican Aksaanuuur iyi ki de aranızda anlaşmazlık çıkmış. 9.haftada vurulmuyor ki.Birşey bildiği yok o hemşirenin
S-Y mnli aşıdan sonra bebek hareketleri azalıyor mu ya? Ben de çarşamba günü yaptırdım ilk doz tetanozumu, yaptırdığımdan beri hissedemiyorum, endişeleniyordum.