Banu_ayaz ikizannesi_ herseyiyle birlikte geliyor kalite olarak biraz dusuk ama yine de iyi sonucta kayinvalidem iki takim nevresim yorgan yatak yaptirmistida yeterli olur diye düşünüyorum ahsap olan kokusuz boyasiz verniksiz bebek icin iyj bence
ikizannesi_ Banu_ayaz kaç yaşına kadar kullanabilirz pki?ayrıca zahmet olmazsa sizinkini de görmek isterim geldiyse😕🙏
Rukiye2709 ikizannesi_ https://eksiup.com/p/h6218073vi4h Rukiye2709 canım aşağıya yükledim Bi bakar mısın açılıyor mu
Banu_ayaz ikizannesi_ su an kargoda muhtemelen yarin ya da obur gün gelir arkadaşım da almıştı gördüm 3 yasa kadar rahat yatar sanki ben anne yani da istediğim icin ikisi bir arada pek bulunmuyor foto atmayida bilmiyorum ama gelince atmayı denerim yine 😂
Rukiye2709 ikizannesi_ benim aldığım beşik yatak cibinlik 1500 canım. İnstagramın var mı ordan atsam yükleyemedim
ikizannesi_ Rukiye2709 aynen açıldı şuan çok güzel olmuş masslhh odası bn tekrar düşüneyim bı😊çok teşekkür ederim zahmet oldu sizede 😍
Mutlu_anne2 Büyüyen beşik almistim ben 2 yaşına kadar yattı kızım taşınınca mecbur attık atmasak hala yatardi
Mutlu_anne2 ikizannesi_ yok canım sadece 9 ayında tutunup kalkmaya başlayınca kendi yatağını kaldırıp yün yatak koydum 5 6 ay onda yatınca sonra tekrar kendi yatağını koydum bi sorun olmadi
ikizannesi_ Mutlu_anne2 yani sizinkide de mantılı güzel fikir gerçekten 😊 çok teşekkür ederim bilgileriniz paylastgnz için 😊😍