Rbysf Bizde normalde bugun 35+0 iz ama doktor 1 hafta ilerden geldigini soyledi 36 haftalik oluyoruz Kasim in 5 i yada 8 i gibi dogum da Ekim ayi son 🙏
Misskokulumm ftscebeci71 37+3 ten herkese merhaba 🤗son 18 kaldı henüz çatı muayenesi olmadım 1 hafta sonra yapicam dedi doktorum çok heyecanliyim misss kokuluma kavuşacağım için rabbim hayırlısı ile kucağımiza almayı nasip etsin ❣🤲
ftscebeci71 Misskokulumm Merhaba canım neden olmadın acaba ? Aminn inşallah sabırsızlıkla bekliyorum bende😌😇
ilkinn ftscebeci71 sakın korkma ben 35te oldum saniye sürdü ve hissetmedim acımadı hiç. Her yazılana inanma ben de sırf o yüzden çok stres olmuştum. Sen sakin ol doktorun der zaten sakinleş nefes al der. Ama gerçekten hiç acımıyor
ftscebeci71 ilkinn Ya korkum aslında kendimi kasmam ay bilmiyorum inan ki inşallah iyi geçer canım yine de çook sağol🙏🏻😌
Misskokulumm ftscebeci71 doktorum 38 de yaptığını söyledi onun için kuzum açıkçası erken yapmasını istemiyorum ben de doğumu falan tetikler diye 🤭ayyy valla hâlâ aklım almiyo doğurmamıza bu kadar az kaldığını 🤪🥳💃💃💃
Beklenenan ftscebeci71 39 olduk paşamla ama gelmeye niyeti yok gibi açıklığım yok sancım yok agrım yok 😄
ftscebeci71 Beklenenan Gelmeyen bebek yapmışlar sanırım 😌😂 Vardır onun vakti Allahım sağlıklı bir şekilde Kucağına almayı nasip eder inşallah🤲🏻
Beklenenan ftscebeci71 yeni nesil bence gelmeyen bebelerle dolu 🤪 cümlemiz Insallah kolay doğum yapalım bi abaza cikartalim 😊
ftscebeci71 Misskokulumm Hmm olabilir canım 👍🏻 Ayy aynenn vallaa çok azzz bir zaman kaldııı doğaydılar hasret gidereydik yaa😍😂
Misskokulumm ftscebeci71 sormaaaaa bi de şu heyecan stres korku bitsin artık valla kalbim fırlayacak sanki🤪😆😆
ftscebeci71 Tz1 Hmm hayırlısı bakalım👼🏻Allahım sağlıklı bir Şekilde doğrumayı nasip eder inşallah sana🙏🏻