Umze Biz de yarın 37 oluyoruz inşallah da dün akşamdan beri sanki adet olacakmışım gibi ince ince sancılar oluyo karnımda. Sizce neden olabilir. Doğum mu başlıyor acaba ya da yaklaştığını mı gösteriyor?
ftscebeci71 Umze Doğum değil de yaklaşıyorsun ondandır Canım benimde belirtilerim var yavaş yavaş yaklaşıyoruz diye
ZAB 36+3 olduk biz de bekliyoruz 💁🏻 1 haftadır afedersiniz ishalim, günde 2 tane kan ilacı içmeme rağmenn 🤷🏻♀️ Sizde durumlar nasıl 🎈
ftscebeci71 ZAB valla benimde arada bi ishal ya da kabız oluyorum ufaktan ağrılar sızılar başladı bebek hareketi yerleşmesi felan baya canım acıyor uykusuzlukta cabası zateen😔
ilkinn ftscebeci71 36+4üm çok heyecanlıyım ya artık doğsun prensesim mis kokusunu içime çekeyim istiyorum 😍 dün randevum vardı nstde hafif sancılarım çıktı doktorum hazırlıklı ol fln dedi her an gelsin diye bekliyorummm 😇
ftscebeci71 ilkinn Hmm Allahım Sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Nst benimde sancılarım çıktı ama birşey demedi 🤦🏻♀️ Pazartesi günü randevum var çatı muaynesi olucaam galibaa korkuyorum açıkcası😔
ftscebeci71 bsrsl_2016 Selam aynen valla bende öyle baya ağırlaştım ağrılarım da var Rabbim Sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin👼🏻🤲🏻
ftscebeci71 Fatiheren_61 Hmm benimde tahmini doğum tarihi 27ekim erken gelirsee bilemiyorum ne zaman olucagını 🙄🙏🏻
ilkinn ftscebeci71 sakın korkma ben 35te oldum saniye sürdü ve hissetmedim acımadı hiç. Her yazılana inanma ben de sırf o yüzden çok stres olmuştum. Sen sakin ol doktorun der zaten sakinleş nefes al der. Ama gerçekten hiç acımıyor
ZAB ftscebeci71 ben bugün oldum hiiiç acımıyor kendini rahat bırak öyle korkunç bişey değil yani sakin ol.. 💁🏻