Esil35 korkma canim.34ten beri bas asgda hatta cok asagda.doktor uzan anca ayak altina yastik koy sunu yap bunu yap dedi.erken gelmesinnn diye.inanki hic birisini yapmadim.tersin yaptim
Dans ettim hemde nasilllll.cok gezdim.islerimi gordum.38+3uz gelmek bilmiyor🤣🤣🤣
.