ayse_akcura aysenur4 doktoruma sordum çok şükür herşeyim sağlıklı çalışıyor ve bebek gayet sağlıklı dedi bünyeyle alakalıymış kimileri daha dirençli ☺️ Ben sadece cinsiyet açısından çok merak ettiğim için sordum yinede teşekkürler 😊
Deletedmom0019 ayse_akcura ayni ben 😄 bende hic kusma yasamadim bu gune kadar. Ama 3. Aya kadar bazen migdem bulanir gecerdi. Ve canim hep aci seyler yemek isterdi
SedefUygun Çok sanslısınız bence 😂8+3’üm son iki haftadır mide bulantısı çekiyorum buzdolabını açmaya korkar oldum o derece ☺️
Seda_123 ayse_akcura Valla 24.haftadayız mide bulantısı nedir bilmem çok şükür korktuğum başıma gelmedi çok rahat geçiyor hamileliğim çiğ köfte canım çok istiyor benim ekşi mayahoş seyleri seviyorum kızım olacak 😂
Umutherdaimvar ayse_akcura benimde hiç olmadı, bende tatlı yiyememiştim başlarda cünsiyetimiz erkek tabi buna göre cinsiyet belirlenirmi bilemem☺️
Ask_H ayse_akcura darısı başımıza ohh miss valla benimki bayağı şiddetli geçiyor 😔 su içince şükrediyorm 🤲🏻
Civcivim_21 ayse_akcura ben 7 yim benimde suan yok ama bulanir gibi oluo ama kuamuyorum benimde aci eksi cekio canim zarari varmi acaba🤔
Hande3636 ayse_akcura hislerine güven canım ben hep erkek hissettim Zaten rüyamda da 3 defa erkek olduğunu gördüm. Dediğin sağlıklı olsunlar da😊
Hande3636 asyaa15 tatlım öyle diyorlar bende doğruladı😊 ama sen ne hissediyorsun genelde anneler yanılmıyor
asyaa15 Hande3636 kişideb kişiye degişiyodur büyğk ihtimal. Ben de kusuyorum ama cok degil . :) tatlı asla yiyemiyorum
Burcistan Ben 19. Haftadayım benimde hiç mide bulantım olmadı şimdiye kadar 1 kere kustum oda çöp kötü kokuyordu biraz şans meselesi 😊
Nesliiiiiiiii ayse_akcura inşallah hep öle devam eder canım benimde hiç olmadı bulantım 31 haftalığız şimdi bende hep ekşi yedimm tatlı sevmeme rağmen hiç istemedi canım cinsiyetimiz erkek😊💙
Deryadeniz07 ayse_akcura aynısını ben yaşadım ekşiden dolayı herkez kız desede erkek canım benimki :) hiç tatlı ile aram yok hamilelikten önce ne kadar çok severdim oysaki 😇
Hande3636 asyaa15 kişiden kişiye değişiyor olsa gerek neydi o ye tatlıyı çıkar Hakkı’yı mi🤣🤣 ben hep ekşi be tuzlu yedim..
Ebruakky ayse_akcura Mide bulantımın olmadı diyecek kadardı arada olur geçerdi ben deterjan kokularından çok iğrendim kullanamadım. Ekşiyi tuzluyu çok canım isterdi Halâ öyle 😅 cinsiyet erkek bu arada 😍🤗🤗
ysmnnn_ Bende 9+3üm kusmam hiç olmadı ama yemek yaparken bazen dayanamıyorum geliyor mide bulantısı onun dışında aşırı bir bulantım olmuyor 🙈 ilk zamanlar korkuyordum aslında normal mi bulantı olmaması diye normalmiş kişiden kişiye değişirmiş