ayse_akcura bulantı kusma yaşamak iyidir aslında bu gebeliğin saglıklı gittiğini gösterir seninki saglıksız demiyorum ama doktorun bana dediği bu kusmak veya bulantı bunlar hormonların güzel çalıştıgını gösterir ama doktorun negatif bile demediyse sıkımtı yoktır o zaman