egecandeniz gönlünü ferah tut sen. Seni çok iyi anlıyorum ben daha önce düşük yapmadım. Ama adet tarihime yakın bir zaman da korunmadık biz. Sonra adet oldum. Ama çok heveslendim ettim. Boş çıktı. 2. Aynısı oldu yine yok 1 haftada 7 test yaptım düşün. Ama kendi kendimi strese soktum. Daha sonra boşverdim. Adetim bir gün gecikti ki hamileyim 3 gün önce kesesini gördüm. İnşallah seninde gönlünce olur her şey. Unutma hiç bir şey senden değerli değil. Böyle düşün. Hayata bir kez geliyorsun sıkıntı yapma. Dert etme sen. İnşallah istediğin gibi olur hayatın :)