Cad Selam kızlar tebrik ederim herkesi bende 6+5 gebeyim usg ye göre tam 6haftalığım keseyi gördüm 9 Ekim’de kalp atışı İçin gideceğim 4 ay önce 4 Mayıs’ta gebe olduğunu öğrendim ve 17 Mayıs’ta düşük yaptım şimdi yeniden hamileyim hem korkuyorum hem seviniyorum