Tugbaolgnn ben 26. Haftada yaptırdım sanırım 25-26-27 haftalar en ideal haftalardır 30 a gelince zaten yapmıyorlar. Sağlık ocağına git bir öğren orda yapılıyor mu bazılarında yapıyorlarmış galiba o zaman da devletin kadın doğumundan randevu alırsın ama aç karnına git su bile içmemiş ol