Tugbaolgnn benim ailemde şeker olmamasına rağmen yaptırdım ve gebelik şekeri çıktı. Ki çok az tatlı yiyen, ekmeği sadece sabah yiyen bir insan olmama rağmen. Kilo alımı bile 32. Haftada 8 olmasına rağmen şekerim çıktı. O yüzden kesin yaptırın. Baklava yer giderim gibi saçma sapan laflar dönüyor onlara itibar etmeyin çünkü baklavanın içinde artı ürünlerde var bu yüzden direkt şeker sonucunu vermez. Doktor iki dilim baklava yer gibi demesi tatlılık şeker oranını kastetmek içindir yanlış anlama olmasın😊 ama yaptırmalısınız yaptırmayan bir çok insanda sonrada amniyo sıvısı da artış ya da çok azalma gibç nedenlerden sorun yaşadığını görüyoruz bunlar şekerle ilgili sonuçlardır. Şeker testini yaptırıp sonra da gerekiyorsa yet yapmalısınız. Yeterince açık anlatabildim umarım😊