Esesen Melektrk ama decavit içiyorum onun içinde bir çok vitamin var ondan verdikerse hele kesin iç derim 14 ayrı vitamin vardı sanırım içinde
Melektrk Esesen decaviti içiyorum zaten canım ama bir yandan OMEGA 3 bir yandan demir hapı bir yandan d vitamini çok fazla gibi sanki
Melektrk MrsClk senden yiyeceği bir vitamin yok sorun o zaten 🤦🤦 inşallah sorun olmaz canım bişey diyemiyorum şuan değerlerin baya düşük
Esesen Melektrk hepsini kullanıyorum canım ben de neredeyse bütün hamileler kullanıyor hepsi başka ilaç ya faydaları farklı farklı bence iç ama sen bilirsin