Estan başkalarına hiç bakma zaten o haftalarda Bebek minicik oluyor kilosu gram cinsinden daha, kilo almaman daha bile iyi doktorun bebeğin gelişiminde sorun görmüyorsa aynen böyle devam et, bende ilk 4 ay hiç kilo almadım. İnsanlar hamilelikte 30 kilo alınca bebeğin iyi gelişeceğini düşündükleri için kilo almayanı görünce negatif yorumlara başlıyor. Sen hiç takma onları.