EbruCnr Merhaba, Ümraniye ve çevresinde önerebileceğiniz doktor ve hastaneler varsa çok sevinirim. Hiç bi hastane ve doktor hakkımda maalesef bilgim yok yeni taşındığım için. Şimdiden teşekkürler😊
Gozdeakan EbruCnr merhaba ben 17 haftadayım çakmak Erdem Hastanesine Kadriye Hanıma gidiyorum.Çok memnunum.Zaten Ümraniye’de genelde Erdem tercih ediliyor.Arkadaşlarım yakımlarımda orda doğum yapmıştı.😀
NurBulut96 EbruCnr çamlıca Medipol Kadriye Erdoğan a gidiyo m başından beri çok memnunum tavsiye ederim
Gozdeakan EbruCnr benim sağlık sigortam var.Fakat ücreti 100 TL muayene 1550 TL normal doğum 2100 TL sezeryan olarak bilgi verildi.Yeni yılda zam olur muhtemelen.
Sera00 EbruCnr yok deneyecek kadar yogunluk var. Ben pek beklemedim acıkcasi sadece acil ameliyatlara gittiğinde cok az beklemisindir ki o bile cok az
NurBulut96 EbruCnr 1 hafta önceden arayıp randevu almanız gerekiyor bazen son gün almak istediğinizde evet yoğunluk oluyor. Saatinizi de geçirmiyorlar randevu saatinizde direk alıyorlar
Akademisyenanne EbruCnr 26+1’iz. Normal dogum planliyoruz. Doktor da normal dogumdan yana. Sezeryana sicak bakmiyor. Cok da ilgili biri. Her gitmemde bebege ayri, rahime ayri bakiyor. En az 20 dakka muayene ediyor.