Mihrimah89 bende hareketlerini uzun bir süre hissetmemiştim. Çok üzülmüştüm. Daha sonra Tam net olarak 20. Haftadan itibaren hissetmeye başladım. Belirli bir kas gücüne ve kiloya ulaşması gerekiyor hissetmek için vakti zamanı geldiği zaman hissedersin inşallah üzülme 😊