Mihrimah89 Merhaba hanımlar biz 14+3 olduk cinsiyetimiz kıza benziyor dedi doktorumuz şu ana kadar hiç hareketini hissetmedim sizler kaçıncı haftada hissetmeye başladınız 🤔
Tazeanne0134 Mihrimah89 kuzum kişiden kişiye değişir ama ben 17.haftamda hissettim oda her zaman değil arada yani ama şimdi her yatmama oturmama hareket eder ve bu haftalarda gayet normal 24+3 haftalık hamileyim sende en geç 4 haftaya kadar hissedersin canım
dileknurkmk Mihrimah89 herkesin farklı oluyor canım benim ilk hamileliğim ve bebeğim erkek 17. haftamda hissetmiştim ilk bebekse insan sabırsızlanıyor hissetmek istiyor ama endişelenmeden sabret bekle herşey zamanla olur inşallah 😊
azizeguneyy Mihrimah89 şuan hissedemezsin zaten çok küçük ben 19. haftalarda seğirmeleri 25. haftalarda tekmeleri hissettim
Mihrimah89 su_fidan ben oğlanlarda 1,5 aylıkken hissetmeye başlamıştım bunda hissetmeyince korktum 🙈😔
shsn Mihrimah89 annemin demesine göre erkek çocuk daha hızlı hareketlenirmiş. benimde kızım olacak inşallah 16.haftada hissettim
Denniz Hzlhakko bizim cinsiyetimizde erkek ama 22 de başladım hissetmeye şimdi 29 haftanın içindeyiz maşallah takla atıyor gibi hissediyorum 🤣
Hzlhakko Denniz maşallah Her gün daha çok fazla bağlanıyorum hareket ettikçe kucağıma almış seviyor gibiyim sağlıklı gelsin meleklerimiz ☺️
Kizkalesi Mihrimah89 1.5 aylık daha mercimek kadar oluyor nasıl hissettim diyorsunuz çok ilginç 😅 gazdır o gaz.
Mihrimah89 Kizkalesi 😂😂😂 valla seyiriyordu pıt pıt doğdu şuan 4 yaşında maşallah günde 2 saat oturduğunu bilmem 😂😂😂