Bertug-Tugberk-Mom Arkadaşlar batı kent özel ümitte anestezi uzmanları nasıl sizce? Bu konu çok önemliymiş duyduğum kadarıyla, bu hastanede lokal veya genel anestezi yaptıranlar yorum yaparsa çok sevinirim 🙏💕
Esrabklmz Bende Burda bekleyeyim 1 buçuk ayım var ben normal istiyorum ama orda Doğum yapan varsa bi kaç soru sormak isterim
Muge_Ert Ben vişnelik ümitte yapacağım ancak Batıkent ile ilgili herhangi bir olumsuzluk duymadım doğum yapan arkadaşlarımdan.
Muge_Ert Gkhnm97 MMuge_Ertbirkaç saniye önce Normal 3500,sezeryan 4000 epidural ve spinal 4500.dü. ocak ayında revize olabilir ama canım..
Muge_Ert Gkhnm97 mesut taşkeli'ye gidiyorum canım.Çok memnunum eğer doktor arayışındaysan kesinlikle tavsiye ederim.
Gkhnm97 Muge_Ert anladim canm muayne ucretleri ne kadar bide detayli ultrasonu kime yaptrmistin sen osmangazide mete tanir cok iyi diyolar sana sormâk istedim bide
Ruh_123 Gkhnm97 Ben osmangazide mete tanire yaptırdım. Normalde bir ay önceden gidersen gün veriyorlar ücretsiz oluyo. Ben ücretli çektirdim eşimle beraber girmek için. İyi çekiyo iyi bilgi veriyor fakat ultrason renksiz ve eline ultrason resmi vermiyorlar sadece raporunu veriyorlar. Ama tüm organlarına bakıyor asistanıyla beraber
Zeyk Kizlar Batıkent ümit hast. de detayli ultrason yaptıran var mı? Fiyat ne kadar? Birde daha önce den randevu mu almak mı gerekiyor yoksa direk arayıp detaylı için randevu alsak oluyor mu? Bilgisi olan?
Demir11 Zeyk Ben batıkent ümitte yatış yapıyorum şuan ve detaylı ultrason zamanım geldi,ama doktorum vişnelikte detaylı bakıldığını belirtti bilginiz olsun. Hastanede yatmasaydım da Turgay hocaya randevu almıştım ama gidemiyorum malesef 😢
Minnakmom Ben Alper yurdasiperde detaylı ultrason yaptırdım. Özel muayenehanesi var. 200 TL gayet güzel ilgilendi 👍🏻
Zeyk Minnakmom aaa çok güzel peki yeri nerede nasıl ulaşabilirim daha önceden gitmek gerekiyor mu devletteki gibi yoksa direk arayıp detaylı ultrason için randevu istiyorum diyince kabul ediyor mu?
Minnakmom İnstagramda numarası var arayın zaten 21+2 veya 21+3 te randevu verir. Detaylı için en uygun o günlerin olduğunu söylemişti bana. Yenibağlar mahallesi çayır sokak nette tam adres var
Esrabklmz Ztbr sancını sancı odasında mı çektin kendi odan da mı yanına kimseyi alıyorlar mı süreç nasıl ilerliyor bizi aydınlatırmısın :) birde ne kadar Ödemiştiniz