Asli48 dünde bana eşim ayıkladı ben kaşıkla yedim leke ihtimaline karşı zaten yeni çıkmış heralde nar kırmızı da değildi içi 🙄😄 ilk haftalarda düşük tehlikesi yaptıgını bende duymuştum ama cok yiyenler var yani ben 16 haftalıgım yedim Allaha emanet bişey olmaz inşallah