Asli48 ben normalde böyle şeylere hiç inanmam canım. Ender Saraçoğlu falanda narı gebelikte tavsiye ediyor ama bir kaç yerde rahim kasılması ve düşüğe neden olduğunu okudum. Onu da sonradan kanama yaşadıktan sonra okudum biri söyleyince Aslına bakarsan 13. Haftama kadar ne ağrı ne lekelenme yasamamistim. 13. Haftaya girdiğim gün 2 tane kocaman nar yedim ertesi gün lekelenme başladı bir kaç gün ağrı oldu hala kanamam var progestan kullaniyorum. Hiç bir aksi durum yok rahmimde herşey iyi ama lekelenme var. Bende acaba nardan mi diye düşünmeye başladım Dr a soracam gidince. O da kesin böyle hurafeleri dinleme diycek ama insan acaba diyor işte😂