Ruhsuz Tatlıyı o kadar seven ben 9.haftama giriyorum nefret ettim tatlı yiyemiyorum bu yüzden de hiç susamıyorum napcam bılmıyorum😏😔
Nur___ Ruhsuz ilk 25 hafta bende hep ekşi yedim, şimdi 33 tatlıda yiyorum bünye istiyor, su içmek için tatlı yemeyi bekleme illa bebeğine ve senin için çok faydalı, sevgiler 🌺
Mervebuglemsura Ruhsuz bende öyleydim. Tatlıyı değil yemek resimlerini bile görünce midem bulanıyordu😅5.aya kadar devam etti böyle .snrasinda geçti.. Oğlum oldu bu arada🥰
Ruhsuz Nur___ zorla da olsa içmeye calısıyorum cnm midem Bulana bulana, sizin az kalmış ne güzel,Saglıcakla kucağınıza almak nasip olur İnşAllah cinsiyeti nedir?
Nur___ Ruhsuz amin hepimize tatlım, kız bizim 😇🧿🙏 benim tansiyonum düşüktür genelde ondan da tuzluya meyilli bünyem ama 30 dan sonra deli gibi tatlı ister oldum, eşim de şaşırıyor 😂
Demet1992 Bende öleyim, benki tatlı canavarının ta kendisiyim herkez bilir, hamile kaldıgımdan beri yiyemiyorum yiyesim gelmiyor kendime şaşırıyorum
Mervebuglemsura Ruhsuz bende öyleydim. Tatlıyı değil yemek resimlerini bile görünce midem bulanıyordu😅5.aya kadar devam etti böyle .snrasinda geçti.. Oğlum oldu bu arada🥰
Pirinctanesi Ruhsuz aynı ben 😂 valla çok şanslısın cnm bence sevinmelisin. 9. Ayımdayım daha yeni yeni zorla tatlı bişeyler yiyorum. Kahve yanındaki çikolatayı bile yiyemiyordum. Ama iyi oluyor tatlı yoksa kilo yok 👍🏼 Az kilo alıyorsun ve daha sağlıklı beslenmiş oluyorsun. Erkek bebek sevmez derler. Benimki de erkek. Belki seninki de öyledir 🥰
Ruhsuz Pirinctanesi dogru dürüst sağlıklı bir sey de yiyemiyorum cnm ama karnım davul gibi gaz, var galiba 3 kilo almış görünüyorum Bi yanlışlık var bu işte demi 🙄😃
Pirinctanesi Ruhsuz 3 mü 🙄 gazdır o gazdır 😂 nasıl 3 ya 🥴 hamur işi çok yiyorsundur o zaman. Aman dikkat 9 haftaya 3 kilo çok 😊
arzu_glyprk Ruhsuz bende yiyemedim hiç çekmedi canım 12 haftalığım daha yeni yeni çok az oranda yiyorum. 😊