Bush ben de aldım ama hiç bir koku ile karşılaşmadım çokta güzel ve kaliteli geldi ayrıca zaten silinebilir kumaş içinizi ferah tutun öyle bir şikayet ilk defa duyuyorum etrafımda ki herkes kullanıyor . Teyzem 5 aydır kullanıyor onun tavsiyesiyle aldım bende