Benhepbeklerim Firdevssaim Gitti gidiyor gibi farklı satıcılar tek bir site de toplanmış o yüzden fiyatlar farklı
dunyam3105 Nuranaliayaz1 ben kırmızı beyazlı lacivertli olan renginden aldım ve renkleri gerçektn güzeldi istersen instagram adını yaz sana 2-3 foto atabilirim 25 günde geldi bize
Elats61 dunyam3105 iyi günler merhaba ürün seçilen ülkeye sevk edilemez diyor siz Nasıl Spariş verdiniz acaba
Icot Firdevssaim nakler marka çantaya baktınız mı ? GittiGidiyor da ve diğer sitelerde var 80-90-100 arası değişiyor. Ben Gaziantep’teyim buradaki bir mağazada 55 e aldım. Başka bir mağazada da 56 tl. Gayet kullanışlı ve güzel. Hatta aynı markanın portbebesini de 75 e aldım.
mercimek Nuranaliayaz1 lacivert aldım 30 günde ulaştı elime rengi gayet canlı canım görüntü itibariyle de güzel
Burcu1626 Firdevssaim görünüş olarak kaliteli sanılabilir ama ürünler zehirli diye duydum iyi araştırın derim
cansuece Ben aldım ve gayet kaliteli ayrıca 20.gğnde elimdeydi .sanırsam yurtdışı üretim Çin olduğundan ucuz.satan kişide önemli .sipariş vereceğiniz ürünün talebine bakın derim .sipariş eden kişi sayısı falan yani.
alaBkmaz Bush ben de aldım ama hiç bir koku ile karşılaşmadım çokta güzel ve kaliteli geldi ayrıca zaten silinebilir kumaş içinizi ferah tutun öyle bir şikayet ilk defa duyuyorum etrafımda ki herkes kullanıyor . Teyzem 5 aydır kullanıyor onun tavsiyesiyle aldım bende
mercimek Minanin_Annesi Buraya tıklayın bu satıcıdan aldım canım https://www.aliexpress.com/item/32822665978/32822665978.html
Elats61 mercimek bende burdan almak istiyorum ama ürün bu ülkeye gönderilmez diyor nasıl yapmamız gerek acaba siz nasıl Spariş verdiniz acaba
mercimek Elats61 canım satın al kısmına tıklayıp ordan istediğim renkteki ürünü seçtim işleme devam ettim bi sıkıntı olmamıştı o zaman şimdi neden öyle demiş anlamadım
dunyam3105 Ekksl Elats61 benm eşim sipariş vermişti o yüzden sorularınızı üzülerek cevaplayamıyorum hatta AliExpress proğramını bile kullanmıyorum ben 😕
Suraelik Firdevssaim ben cok alırım o sıteden bebek fotografcısı oldgm ıcın bı kac urunm elmedı ama bazn oluyor sız satıcının puanına gerı donusumlere bakıp sıparıs verın eger gerı donusum azsa yorumlar kotuyse zaten foto paylasıyor alanlar ordan anlarsınız ırunler guzel 25 30gune gelıyor ama södı aras kargo galıba o sıtyle calısmaya baslamıs bnde canta begendm alıcam ınsllh 😊