Iremsu benim 1yasinda kizım ve 5yasinda oglum var canim bu 3.gebeligim.Her iki cinsiyetin gebeliginide yasadım yanii😍Suanda oglumdaki gibi bir hamilelik geciyorum aynı yanı kızımla yasadigım hicbirseyle alakasi yok.Fakat kızım olucak.32haftaligim ve herkes kesin erkek bu sen kizinda boyle degildin falan diyolar.Demekki cinsiyet aynida olsa belirtiler degisebiliyor diyorum artik🙈Burda arkadaslarin önerdigi butun testleri yaptim(yüzuk makas cin takvimi nub teorisi beta hcg degeri)daha aklima gelmeyen hepsiii erkek cıktı.anlicagın her gebelik bir olumuyor demekki😊😚😚