Bütün doktorlar tahminde bulunuyorlar erken haftalarda. Nub teorisi diye bişey varmış. Ona istinaden söylüyorlar cinsiyetleri. Genelde de tutuyormuş. Bana da 10 haftada erkeğe benziyor dedi. Dün 12 de gittim. Net olması İçin 16 hafta da bakılması gerekir dedi. 16 dan önce inanmayacağım hiçbirşeye😉